Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan wyniosła ok. 277 mln zł w I półr. 2017 r. i była niższa o 2% w skali roku, podała spółka. W samym czerwcu br. sprzedaż osiągnęła ok. 51 mln zł (-3% r/r).
"Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec czerwca wyniosła 141,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 12% w odniesieniu do czerwca 2016" - czytamy także w komunikacie.
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w czerwcu 2017 r. wyniósł ok. 30 mln zł, co oznacza spadek o 8% w porównaniu do czerwca roku poprzedniego, a w ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 165 mln zł i była o 2% niższa r/r.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w czerwcu 2017 wyniosły ok. 0,8 mln zł co oznacza wzrost o 23% w stosunku do czerwca 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 4,1 mln zł i była 8% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego, podano także.
Sieć TXM na koniec czerwca składała się z 398 sklepów własnych o łącznej powierzchni 102,9 tys. m2, która była o 22% wyższa niż na koniec czerwca 2016.
Na rynku modowym sprzedaż towarów w czerwcu 2017 r. wyniosła ok. 21 mln zł i była wyższa o 5%r /r. W ujęciu narastającym, sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 112 mln zł i była 2% niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w czerwcu 2017 wyniosły 2,3 mln zł co oznacza spadek o 13% w stosunku do czerwca 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 15,3 mln zł i była 6% niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec czerwca wyniosła 38,9 tys. m2, tj. była na poziomie o 8% niższym niż w tym samym momencie 2016 r., czytamy dalej.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. Spółka TXM, w której Redan ma pakiet większościowy akcji, zadebiutowała na GPW w grudniu 2016 r.