Stoppoint (w trakcie rejestracji zmiany z Produkty Klasztorne) zakończyła prywatną emisję akcji serii G o wartości 5 mln zł, podała spółka. Spółka zebrane z emisji środki przeznaczy m.in. na zakup licencji i oprogramowania.
"Subskrypcja prywatna obejmowała 41 779 100 akcji zwykłych serii G o wartości nominalnej 0,10 zł za akcję. W ramach przeprowadzonej subskrypcji zostały objęte wszystkie akcje serii G po cenie emisyjnej równej 0,12 zł za akcję. W ofercie wzięło udział łącznie jedenaście podmiotów, które podpisały umowy objęcia akcji na całość emisji" - czytamy w komunikacie.
W wyniku emisji kapitał zakładowy spółki zostanie podwyższony o kwotę 5 mln zł. Akcje nowej emisji zostały zaoferowane wybranym inwestorom w ramach subskrypcji prywatnej.
"Jestem zadowolony, że wszystkie osoby, które jeszcze przed emisją akcji interesowały się planami spółki, teraz zdecydowały się w nią zainwestować. Zakończenie emisji sukcesem to potwierdzenie, że zaproponowany przez nas model biznesowy zyskał uznanie akcjonariuszy. Będziemy dalej pracować nad dynamicznym wzrostu wartości akcji" - powiedział prezes Produkty Klasztorne (Stoppoint) Damian Puczyński, cytowany w komunikacie.
Stoppoint, platforma technologiczno - logistyczna dla e-commerce zakłada przejście na rynek główny GPW z NewConnect w IV kw. bieżącego roku.
Dazumi zajmuje się tworzeniem i dostarczaniem technologii wykorzystywanych przez różnych uczestników rynku logistycznego i e-commerce. Działając pod marką Stoppoint i jest m.in. operatorem usługi ,,Stacja z Paczką", która umożliwia klientom indywidualnym odbiór przesyłek na ponad tysiącu stacji benzynowych PKN Orlen.