Alma Market odnotowała 12,5 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w 2016 r. wobec 19,2 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Strata operacyjna wyniosła 7,98 mln zł wobec 10,6 mln zł straty rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży z działalności kontynuowanej sięgnęły 719,05 mln zł w I półr. 2016 r. wobec 790,1 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-II kw. 2016 r. wyniósł 2,48 mln zł wobec 18,96 mln zł straty rok wcześniej.
Grupa kapitałowa Alma Market prowadzi działalność w następujących obszarach: sprzedaż detaliczna artykułów żywnościowych, sprzedaż detaliczna odzieży i obuwia, sprzedaż hurtowa granulatów tworzyw sztucznych, folii, oraz pozostałych artykułów chemicznych w tym wyrobów z tworzyw sztucznych i chemikaliów, działalność w branży nieruchomości w zakresie obsługi nieruchomości i ich wynajmu, a także realizacji projektów developerskich.