Gino Rossi odnotowało 0,2 mln zł skonsolidowanej straty netto w III kw. 2015 r. wobec 0,26 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 0,58 mln zł wobec 2,17 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 65,48 mln zł w III kw. 2015 r. wobec 67,75 mln zł rok wcześniej.
W okresie I-III kw. 2015 r. spółka miała 1,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto w porównaniu z 2,67 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 201,94 mln zł w porównaniu z 192,6 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2015 r. wyniósł 3,62 mln zł wobec 4,02 mln zł zysku rok wcześniej.
Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.