Synergic - spółka zależna Larq - otrzymała w dniu 2 grudnia 2015 roku pisemne zlecenie od domu mediowego z siedzibą w Warszawie na łączną kwotę 5,23 mln zł netto (6,43 mln zł brutto), poinformował Larq.
"Przedmiotem zlecenia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej dla klienta z branży bankowej na nośnikach outdoorowych. Kampania ma zostać przeprowadzona w kilku miastach w Polsce w okresie kwiecień - listopad 2016 roku, przy czym kontrakt może ulec wydłużeniu lub skróceniu na wyraźne życzenie klienta, w przypadkach związanych z warunkami pogodowymi. Synergic udziela gwarancji wyłączności kategorii bankowej na cały okres kampanii we wszystkich miastach" - czytamy w komunikacie.
W październiku br. spółka CAM Media zmieniła nazwę na Larq. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2008 r. Filarami biznesu grupy są Nextbike Polska - największy w Polsce dostawca i operator miejskich systemów rowerowych, Synergic - wiodący krajowy operator i właściciel niestandardowych nośników reklamy zewnętrznej oraz Brand24 - właściciel autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie.