Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

T-Bull chce rozwijać model multiplayer w mobile i oferować gry na PC i konsole

0
Podziel się:
T-Bull chce rozwijać model multiplayer w mobile i oferować gry na PC i konsole

Warszawa, 19.09.2017 (ISBnews) - T-Bull chce w ramach nowej, pięcioletniej strategii zaoferować rozgrywkę multiplayer w swoich grach mobilnych już w przyszłym roku, a w dłuższej perspektywie zaoferuje "wysokiej jakości" tytuły na "duże" platformy - PC i konsole, zapowiedzieli członkowie zarządu T-Bull. Nie wykluczają przejścia na GPW z NewConnect jeszcze w tym roku.

"Planujemy tymczasowe zmniejszenie liczby produkcji w 2018 r. i dzięki temu wprowadzimy nowy aspekt w naszej ofercie - rozwiązanie multiplayer pod gry mobilne. Planujemy to na przyszły rok zarówno w nowych, większych niż wcześniejsze, produkcjach, jak również chcemy zaadaptować multiplayer do istniejących najbardziej popularnych gier z portfolio" - powiedział prezes Grzegorz Zwoliński.

Budżety inwestycyjne na tryb multiplayer, dedykowane temu rozwiązania serwerowe, a także gry na nowe platformy zarząd T-Bull określił jako "milionowe". Część środków na sfinansowanie będzie pochodzić "z przychodów z mobile i z giełdy". Emisja akcji może towarzyszyć przejściu na GPW z NewConnect.

"Nie podajemy szczegółów, ale budżet ma być zapięty tak, żeby nasze projekty były 'wysokiej jakości'. Ogłoszenie strategii jest związane z planami przejścia na rynek główny z NewConnect. Jesteśmy na zaawansowanym etapie formalnym" - dodał członek zarządu Damian Fijałkowski.

Według jego słów, niewykluczone jest sfinalizowanie przejścia na rynek główny do końca bieżącego roku.

Zwoliński zaznaczył, że gracze oczekują rywalizacji, a elementy prototypowe multiplayer w grze studia "Top Speed" pozwoliły na podniesienie ocen graczy.

"Mobile chcemy rozwijać dalej, ale w dłuższej perspektywie (w ciągu 5 lat) planujemy wyjście na pecety i konsole. Mamy już kompetencje, aby robić zaawansowane projekty. Możemy nasze doświadczenie wykorzystać w dotarciu do dużej liczby użytkowników. Interesuje nas tylko wysoka jakość i chcemy pokazać pełnię możliwości zespołu, ograniczone obecnie przez moce smartfona. Celem jest dalsze zwiększanie potencjału dotarcia do jak największej liczby graczy" - podkreślił Fijałkowski.

W przyszłych tytułach stacjonarnych T-Bull chciałby zastosować inny niż free-to-pay model dystrybucji gier.

"Na pewno wdrożymy tu inny model dystrybucji niż na mobile. Jednocześnie docelowo chcemy, aby wersje stacjonarne i mobilne gier się przenikały" - wskazał członek zarządu.

Spółka ma dotychczas łącznie ponad 250 mln ściągnięć swoich gier, a liczba ta rośnie z miesiąca na miesiąc o ok. 10 mln. Pytany o oczekiwania co do wzrostu bazy użytkowników Zwoliński ocenił, że "w najbliższym roku nic nie powinno się zmieniać ujemnie".

"Będą wychodzić produkcje, nad którymi kończymy prace, co będzie przyczyniać się do zwiększania liczby użytkowników. Z kolei strategia i rozwinięcie o multiplayer ma utrzymać użytkowników jak najdłużej w naszych produkcjach i zwiększać ich zaangażowanie" - stwierdził Fijałkowski.

T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Zostało ono założone w 2010 roku. Firma posiada swoją siedzibę we Wrocławiu. Początkowo studio zajmowało się produkcją gier mobilnych dedykowanych na platformę iOS, by niedługo później rozpocząć pracę nad wdrożeniem produktów na inne platformy: Android, BlackBerry OS, Windows Phone i inne. Do tej pory spółka wyprodukowała i wydała ponad 170 aplikacji. T-Bull specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P).

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.