"Niezmiernie cieszy nas fakt debiutu naszego 'Top Speeda' na nowym rynku. Z platformy Mi Game Center korzysta aż 200 milionów osób w Chinach. To ogromna grupa graczy, do której wcześniej praktycznie nie mieliśmy dostępu. Nie spoczywamy jednak na laurach i pracujemy intensywnie nad kolejnymi tytułami, w tym 'Top Speed 2', w którego również będą mogli zagrać użytkownicy sklepu Mi Game Center" - powiedział współzałożyciel i członek zarządu T-Bulla Damian Fijałkowski, cytowany w komunikacie.
"Top Speed" to jedna z dwóch najpopularniejszych gier wrocławskiej spółki T-Bull. Tytuł został pobrany łącznie ponad 32 milionów razy. Średnia kwota pojedynczej transakcji w grze w lipcu bieżącego roku opiewała na kwotę 5,23 dolara - liczba ta dotyczy jedynie mikropłatności (in-app purchases) i nie uwzględnia zarobku z reklam, które stanowią także znaczą część przychodów spółki, przypomniano.
T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). W sierpniu 2018 r. spółka zadebiutowała na głównym rynku GPW.