"Jesteśmy na etapie kończenia portu gry, która ma wejść na Steam. Tam nas jeszcze nie było, ale w naszej historii mamy doświadczenie z rozpowszechniania gier na platformach związanych z systemem Windows. Zakładamy wejście na Steam z naszymi najważniejszymi tytułami" - powiedział ISBnews Fijałkowski.
W tym tygodniu spółka rozpoczęła ofertę publiczną do 100 tys. akcji nowej emisji serii F, ustalając cenę maksymalną na 60 zł za sztukę. Wpływy z emisji mają zostać przeznaczone na wykonanie trzech nowych gier mobilnych oraz reklamę nowych gier.
Przyjmowanie zapisów w transzy inwestorów indywidualnych potrwa od 27 czerwca do 11 lipca, a proces budowania księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych zaplanowano na 4-12 lipca. Opublikowanie ostatecznej liczby nowych akcji w ramach oferty, ostatecznej liczby akcji poszczególnym kategoriom inwestorów oraz ceny ostatecznej ma nastąpić 12 lipca. W dniach 12-17 lipca odbędą się zapisy inwestorów instytucjonalnych, a 18 lipca - przydział akcji. Zakładany pierwszy dzień notowania na GPW akcji istniejących oraz praw do akcji (PDA) nowej emisji - ok. 2 tygodni od przydziału nowych akcji.
T-Bull to polskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją i dystrybucją gier mobilnych. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych opartych na modelu płatności Free-to-Play (F2P). Akcje spółki są notowane na rynku NewConnect od października 2016 r.
Sebastian Gawłowski