T-Mobile Polska ma 50 tys. abonentów, którzy aktywowali usługę Supernet Video, podał operator.
,,W 2 miesiące od startu, aż 50 tysięcy abonentów aktywowało usługę. Czuliśmy wprawdzie, że to już ten moment, ale w naszych estymacjach byliśmy skromniejsi" - czytamy w komunikacie.
Jak wskazano, usługa przyjęła się bardzo dobrze: odsetek tych, którzy zdecydowali się ją wyłączyć jest niewielki, ledwie kilkuprocentowy.
,,Co ważne, spora liczba klientów (prawie 3 razy większa niż zakładaliśmy) wybiera też pakiet Full HD. A udział tej grupy w całej sprzedaży stale rośnie" - czytamy dalej.
W maju br. T-Mobile uruchomił usługę - Supernet Video. Od 5 zł miesięcznie można dzięki niej uzyskać dostęp do wielu popularnych serwisów wideo z YouTube włącznie, bez zużycia pakietu danych.
Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom, do której należą m.in. T-Mobile i T-Systems.