"Przełamujemy trend w wynikach na wzrostowy. W III kwartale wzrosły przychody r/r we wszystkich segmentach. EBITDA również zanotowała wzrost, a połowę dynamiki [wynoszącej łącznie 11,5% r/r] wygenerowała działalność operacyjna. Chcemy kontynuować pozytywne trendy szczególnie w przyszłym roku. Oczekujemy pozytywnej całorocznej dynamiki EBITDA" - powiedział Maierhofer na spotkaniu z dziennikarzami.
Dodał, że wydatki na reklamę w 2019 będą wartościowo podobne r/r. Zajdą natomiast zmiany w wykorzystywanych kanałach reklamowych. Szef operatora zapowiedział, że będzie wykorzystywał więcej social media.
Obecnie największy wzrost w wynikach T-Mobile Polska generuje segment post paid klientów indywidualnych. Prezes widzi również pozytywne trendy w segmencie B2B. "Nie tracimy tu już klientów, do czego przyczynia się oferta Magenta Biznes. Wzrost także notujemy w ICT, data center" - dodał Maierhofer.
Produkt Security Operations Center ma pierwszych klientów, a popyt stanowią szczególnie duzi klienci. "Widzimy trend wzrostowy w tym biznesie na przyszłość" - ocenił szef operatora.
Ponadto na koniec trzeciego kwartału T-Mobile Polska obsługiwał 150 tys. usług FMS (fixed mobile substitution).
Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom.