"W konkursie może wziąć udział każdy przedsiębiorca. Co roku laureatami zostają zarówno małe, rodzinne firmy, jaki i największe polskie przedsiębiorstwa.
"Kryteria oceny są tak skonstruowane, że każda firma ma szansę na zwycięstwo, bez względu na wielkość zatrudnienia, kapitału czy osiągane zyski. Warunek jest jeden: najwyższa jakość! To ona decyduje o przyznaniu nagrody" - - powiedział dyrektor konkursu "Teraz Polska" Michał Lipiński, cytowany w komunikacie.
"W ciągu blisko 30 lat swojego istnienia Godło 'Teraz Polska' stało się rozpoznawalnym znakiem potwierdzającym jakość. Laureaci konkursu podkreślają, że nagroda ta jest przede wszystkim efektywnym narzędziem, które może pozytywnie wpływać na sprzedaż nagrodzonych produktów i usług oraz promocję przedsiębiorstwa" - wskazał Krzysztof Przybył, prezes zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego, która organizuje konkurs "Teraz Polska".
Rokrocznie prawo do posługiwania się Godłem "Teraz Polska" zyskuje 25 firm. Wśród dotychczas nagrodzonych przedsiębiorstw są powszechnie znane marki, jak i małe, rodzinne firmy. Prestiż, zwiększenie zaufania, lojalności klientów, rozpoznawalności i konkurencyjności firmy to główne korzyści, dla których co roku kolejne firmy decydują się na start w konkursie.
"'Teraz Polska' jest najbardziej rozpoznawalnym symbolem promującym polskich przedsiębiorców. Dzięki niemu wysyłamy do naszych klientów sygnał, że jesteśmy solidnym kontrahentem, a nasze produkty są najwyższej jakości. Godło to dla nas renoma potwierdzona z jednej strony niezależnością ocen ekspertów i Kapituły, z drugiej zaufaniem konsumentów" - powiedział prezes Blachy Pruszyński Sp. z o.o. Krzysztof Pruszyński, także cytowany w materiale.
Według przeprowadzonego przez ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku badania 8 na 10 konsumentów spotkało się na kupowanych przez siebie produktach z Godłem "Teraz Polska". Według 96% badanych znak ten wiąże się z ich stabilną jakością, a dla 94% respondentów Godło ma wpływ na rozpoznawalność produktu.
"Produkty i usługi oznaczone Godłem są lubiane przez konsumentów, gdyż są kojarzone z wysoką, stabilną jakością, są oceniane jako produkty rozpoznawalne, a więc popularne. Badania dowodzą, że Godło "Teraz Polska" w czytelny sposób symbolizuje wysoką polską jakość poszukiwaną przez konsumentów" - skomentował dr Jarosław Górski z Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.