"Planuje się, że w Europie gra będzie dostępna w pierwszej połowie 2019 r., a w dalszej kolejności w Japonii i Korei Południowej oraz w Ameryce Północnej i Ameryce Południowej. Gra będzie sprzedawana poprzez cyfrowe platformy dystrybucyjne" - czytamy w komunikacie.
Aktualnie (dane na 16.08.2018 r.) rynek PlayStation VR przedstawia się następująco:
- sprzedano ponad 3 mln systemów PS VR, które są niezbędne do grania w produkcje dedykowane na konsole PlayStation w technologii VR,
- sprzedano 21,9 mln gier na PlayStation VR,
- dostępnych jest niecałe 340 gier na PlayStation VR, wylicza spółka.
"Mając na uwadze relatywnie niewielką ilość dostępnych gier na PS VR, w opinii zarządu emitenta kolejne gry, spełniające odpowiednie wymogi jakościowe, mają istotną szansę na odniesienie sukcesu sprzedażowego" - czytamy dalej.
Spółka zwraca uwagę, że gra "Frankenstein: Beyond the Time", w szczególności za oprawę graficzną i klimat, jest przez graczy na świecie wysoko oceniana.
The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: gry reklamowe na zlecenie (tzw. advergaming) oraz gry własne dystrybuowane w modelu F2P (free-to-play). Spółka jest notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2018 r.