Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

The Dust ustalił cenę maksymalną w ofercie na 12 zł za akcję

0
Podziel się:
The Dust ustalił cenę maksymalną w ofercie na 12 zł za akcję

The Dust ustalił cenę maksymalną oferowanych akcji na poziomie 12 zł, podała spółka. Wartość całej oferty wynosi ponad 2,6 mln zł. Od dziś do 29 sierpnia na akcje spółki mogą zapisywać się inwestorzy indywidualni.

W ramach publicznej oferty akcji inwestorzy mogą kupić do 220 000 akcji, z czego 145 000 stanowią akcje nowej emisji serii C, a kolejne 75 000 to istniejące akcje serii B. Zapisy będzie można złożyć za pośrednictwem oferującego Polskiego Domu Maklerskiego oraz Millennium DM i DM Capital Partners. W dniu 30 sierpnia spółka opublikuje cenę emisyjną akcji. W dniach 31 sierpnia i 1 września będą przyjmowane zapisy w transzy dużych inwestorów. Do 8 września planowany jest przydział oferowanych akcji, które w IV kwartale mają zadebiutować na rynku NewConnect.

"Dzięki emisji nowych akcji chcemy pozyskać ok. 1,7 mln zł. Środki te pozwolą nam zrealizować strategię opartą głównie na rozwoju produkcji gier własnych w modelu F2P, co zapewni kontynuację dynamicznego wzrostu wyników w długim okresie. Już teraz prowadzimy bardzo zaawansowane prace nad kolejnymi 3 tytułami, które planujemy wydać jeszcze w tym roku. Pierwsza z nich 'Galaxy Soldier' zadebiutuje jeszcze w październiku 2017 r. i jestem przekonany, że pozwoli zwielokrotnić sukces naszych dotychczasowych gier. W przyszłym roku planujemy kolejne premiery i spodziewamy się jeszcze wyższej dynamiki niż w tym roku. Pozyskane środki przyspieszą wprowadzanie nowych gier na rynek" - powiedział prezes Jakub Wolff, cytowany w komunikacie.

Środki pozyskane w ramach emisji mają zostać przeznaczone na rozwój Spółki, w szczególności na ekspansję na rynku gier własnych w modelu F2P. W 2016 r. przychody z tytułu produkcji własnych stanowiły 10% wszystkich przychodów, natomiast plan na 2017 r. zakłada wzrost ich udziału do 39%. Docelowo spółka chce uzyskiwać z nich ok. 70% przychodów, przy jednoczesnym stabilnym rozwoju gier reklamowych na zlecenie. Charakterystyczną cechą segmentu gier w modelu F2P jest ich darmowa dostępność oraz mikropłatności w aplikacji lub reklamy wyświetlane użytkownikom. The Dust zamierza skupić się na rozwoju dodatków do gier, które będą urozmaicać lub ułatwiać rozgrywkę.

"Gry mobilne to obecnie jeden z najdynamiczniej rozwijających się, a jednocześnie najbardziej dochodowych rodzajów gier. Według prognoz Newzoo, wartość tego rynku ma w ciągu najbliższych 4 lat wzrosnąć o prawie 70%, a już teraz jego wartość wynosi prawie 40 mld USD. Rozwój w tym kierunku umożliwi nam wypracowanie o wiele wyższych przychodów i zysków. Natomiast produkcja gier reklamowych na zlecenie daje nam stabilizację finansową i przewidywalne przepływy pieniężne. To również doświadczenie w dotarciu i aktywizacji graczy, zaawansowana analityka oraz aktywa w postaci kodu gry, który możemy wykorzystywać. Dzięki temu dużo mniejszym kosztem i z wysoką pewnością sukcesu realizujemy produkcje własne" - dodał Wolff.

Przychody ze sprzedaży w I półroczu 2017 roku wyniosły 625 tys. zł, co oznacza dwukrotny wzrost w porównaniu z przychodami w całym 2016 roku. Zysk netto w I półroczu 2017 r. wynosił 399 tys. zł i był ponad 5 krotnie wyższy niż w całym 2016 r., kiedy wyniósł 73 tys. zł.

The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: gry reklamowe na zlecenie (tzw. advergaming) oraz gry własne dystrybuowane w modelu F2P (free-to-play). Na zlecenie klientów korporacyjnych spółka zrealizowała już 23 gry reklamowe m.in. dla Grupy Maspex (marki Tymbark i Kubuś) - gry "Kapsel Run!", "Kapsel Run 2 Challenge" i "Gry Kubusia". Spółka jest również autorem Kings of Cards - pierwszej gry w technologii rozszerzonej rzeczywistości na platformę Microsoft. Działalność w segmencie free-to-play The Dust rozwija od prawie 2 lat. W tym czasie zespół deweloperski przygotował 8 produkcji własnych, m.in. "The Last Run - Dead Zombie Shooter".

The Dust to producent gier mobilnych w modelu advergamingowym oraz free-to-play.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)