TIM zakłada, że może osiągnąć 2 mln zł średniej dziennej sprzedaży w kanale e-commerce w III lub IV kw. 2017 r., poinformował prezes Krzysztof Folta.
"Myślę, że może w III-IV kw. już to osiągniemy" - powiedział Folta podczas konferencji prasowej.
Średnia dzienna sprzedaż TIM.pl w 2016 r. wyniosła 1,67 mln zł. Listopad był jedynym miesiącem, kiedy osiągnięto średnią 2 mln zł.
Długofalowo celem spółki jest także osiągnięcie 1 mln marży rocznie na jednego pracownika zatrudnionego w dziale handlowym wobec obecnych 630 tys. zł na pracownika oraz wzrost liczby indeksów na magazynie do 100 tys. z obecnych 74 tys.
Spółka chce także utrzymać udział nowej oferty w całkowitej sprzedaży powyżej 20%. W IV kw. 2016 r. odsetek ten wynosił 24,4%.
"Produkty wdrożone do sprzedaży w ciągu ostatnich 3 lat stanowią ponad 20% sprzedaży, od tego odejścia nie ma" - powiedział prezes.
TIM jest największym dystrybutorem materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Spółka powstała w 1987 r. we Wrocławiu, od 1998 roku jest notowana na GPW.