Przychody grupy Orbis według wstępnych danych wyniosły 229,2 mln zł w okresie styczeń - marzec 2015 roku, co oznacza wzrost o 12,6% w skali roku wobec danych pro forma za pierwszy kwartał 2014 roku (uwzględniających wyniki zakupionych spółek z Europy Środkowo-Wschodniej tak, jak gdyby były konsolidowane od dnia 1 stycznia 2014 roku).
Spółka podała, że frekwencja w Grupie Hotelowej Orbis w tym okresie wyniosła 53,5% wobec 46,5% rok wcześniej pro forma.
Średnia cena za pokój (ARR) bez podatku VAT wyniosła 196,3 zł w okresie styczeń - marzec 2015 r. i była niższa o 0,9% r/r wobec danych pro forma.
Orbis podał także, że przychód na jeden dostępny pokój (RevPAR) wyniósł 105 zł (wzrost o 13,9% r/r wobec danych pro forma).
Hotele grupy Orbis działają pod markami należącymi do Accor: Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, ibis budget i ibis Styles, a także pod polską marką Orbis Hotels, oferując usługi w standardach od pięciu do jednej gwiazdki. W 2013 r. spółka odnotowała 683 mln zł skonsolidowanych przychodów.