"Wejście w obszar e-commerce jest kolejną fazą dynamicznego rozwoju spółki, a także wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów Totalizatora Sportowego. To największe zmiany w ponad 60-letniej historii spółki, które wcześniej ze względu na obowiązujące w Polsce prawo nie mogły zostać zrealizowane. Według World Lottery Association, nigdy w historii żadna firma realizująca monopol państwa w sferze hazardowej nie prowadziła tylu nowych i złożonych technologicznie projektów jednocześnie - co najlepiej ilustruje skalę zmian i ogrom działań, których podjął się Totalizator Sportowy" - powiedział Cieślik podczas konferencji prasowej.
W jego ocenie, to wielki krok w kierunku spełniania potrzeb klientów - oznacza digitalizację oraz wdrożenie innowacyjnych i nowoczesnych narzędzi sprzedaży produktów online, a także zwiększenie przychodów Totalizatora Sportowego, a co za tym idzie, także większe środki przekazywane na rozwój sportu i kultury.
Prezes Totalizatora Sportowego podkreślił też, że dzisiejszy start spółki w sferze online to dopiero wstęp do obecności firmy w tym segmencie.
"Pamiętajmy, że jest to początek bardzo ważnego procesu dalszego rozwoju naszych usług. Realizując go, będziemy się uważnie wsłuchiwać w opinie naszych graczy. Będziemy również rozwijać naszą sieć stacjonarną i budować ofertę w zakresie omnikanalowym" - dodał Cieślik.
Wejście Totalizatora Sportowego w sprzedaż online realizowane jest we współpracy z jednymi z największych i najlepszych firm w zakresie wdrożeń tego typu na świecie, zgodnie ze strategią spółki, w której to klient jest w centrum uwagi, podkreślił Totalizator. W przypadku sprzedaży produktów Lotto przez internet partnerem spółki jest firma International Game Technology PLC (IGT), a dostawcą platformy kasyna internetowego jest konsorcjum Playtech Services oraz Playtech Software. Zakres współpracy to budowa dedykowanych systemów transakcyjnych, infrastruktury informatycznej, standardów zabezpieczeń technicznych mających obsłużyć dziesiątki tysięcy transakcji dziennie.