Zapisy na akcje spółki odbędą się od 17 do 21 kwietnia - podała spółka w prospekcie.
Oferta publiczna obejmuje 750.000 nowo emitowanych akcji serii C oraz 150.000 akcji serii B.
W ramach transzy detalicznej oferowanych jest 250.000 akcji serii C, a w ramach transzy instytucjonalnej - 650.000 akcji, w tym 500.000 akcji serii C oraz 150.000 akcji serii B.
Przedział cenowy wynosi 16 - 24 zł.
Przy założeniu, że wszystkie oferowane akcje będą sprzedane po cenie emisyjnej 24 zł, spółka pozyska z oferty 16,835 mln zł.
Środki z emisji Trimtab chce przeznaczy m.in. na rozwój platformy informatycznej (2 mln zł) i poszerzenie oferty w obszarze usług konsultingowych (1,2 mln zł).
1,5 mln zł Trimtab chce wydać na budowę sieci partnerów na terenie kraju.
Na potencjalne akwizycje spółka chce przeznaczyć ok. 6 mln zł. Spółka rozważa przejęcia spółek o zbliżonym lub uzupełniającym profilu działalności, wyselekcjonowała trzy podmioty.
- _ Podmioty te prowadzą działalność w zakresie świadczenia usług związanych z zarządzaniem procesami, lub zbliżonych usług świadczonych na rzecz klientów, którzy byliby jednocześnie zainteresowani zakupem usług i systemów w zakresie zarządzania procesowego _ - napisano w prospekcie.
Z jednym z wybranych podmiotów Trimtab rozpoczął wstępne rozmowy na temat możliwości współpracy bądź przejęcia.
3 mln zł Trimtab chce przeznaczyć na dokapitalizowanie spółki zależnej, one 2 one communication.
Pozostałe środki z emisji Trimtab chce wydać na zasilenie kapitału zakładowego spółki oraz budowę sieci partnerów na rynku zagranicznym.
W 2006 roku Trimtab miał 2,74 mln zł przychodów ze sprzedaży i 8
tys. zł zysku netto.
Po I półroczu 2007 roku skonsolidowane przychody Trimtab wyniosły 5,57 mln zł, a zysk netto 1,07 mln zł.
Trimtab zajmuje się dostarczaniem usług w zakresie zarządzania procesowego. Są trzy główne obszary działalności firmy. Pierwszy to konsultowanie procesów w organizacjach, wdrażanie tych procesów, modelowanie i pomiarowanie. Drugi to wdrażanie systemów służących do operacyjnego zarządzania procesami. Trzeci obszar to obsługa procesów biznesowych klientów, przede wszystkim w zakresie outsourcingu zarządzania kanałami sprzedaży.
Oferującym akcje spółki jest Dom Maklerski Amerbrokers.