"Zgodnie z zawartą umową licencjodawca udzielił spółce nieograniczonej licencji na używanie logo oraz sprzętu wędkarskiego, do którego prawa posiada licencjodawca, w następujących grach spółki:
- Ultimate Fishing Simulator (PC),
- Ultimate Fishing Simulator (Mobile),
- Pro Fishing 2018,
- Ultimate Fishing Simulator 2019 (Mobile)" - czytamy w komunikacie.
W ramach podpisanej umowy licencyjnej, strony zobowiązały się do prowadzenia intensywnych, długotrwałych, zakrojonych na szeroką skalę działań marketingowych, obejmujących m.in. promowanie gier na kanałach social media, stronach i serwisach internetowych należących do licencjodawcy, akcje PR-owe, kampanie mailingowe, a także wykorzystanie relacji z najważniejszymi dystrybutorami, podano również.
Licencjodawca posiada w swojej ofercie kilkanaście uznanych na całym świecie marek sprzętu wędkarskiego m.in. Gamakatsu, Fuij, Ryobi, Garbalino.
Ultimate Games prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne oraz urządzenia mobilne. W 2016 r. spółka pozyskała znaczącego inwestora PlayWay, wiodącego producenta i wydawcę gier komputerowych, notowanego na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.