Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Unified Factory kontynuuje wdrożenia platformy CSA

0
Podziel się:

Unified Factory zrealizowało w przeciągu ostatnich miesięcy kilkadziesiąt wdrożeń opartych na funkcjonalnościach platformy Customer Service Automation (produkt UF PRO), poinformował członek zarządu odpowiedzialny za rozwój sprzedaży Marcin Woźniak.

Unified Factory kontynuuje wdrożenia platformy CSA

"Pomimo trudnej sytuacji wizerunkowej związanej z nieobecnością prezesa, Unified Factory zrealizowało w przeciągu ostatnich miesięcy kilkadziesiąt wdrożeń opartych na funkcjonalnościach platformy Customer Service Automation (produkt UF PRO). Były wśród nich wdrożenia realizowane zarówno w Polsce (m.in. dla jednego z największych wirtualnych operatorów telefonii komórkowej, firmy z branży ubezpieczeniowej oraz spółek z branży e-commerce), jak i wdrożenia zagraniczne, które były prowadzone za pośrednictwem lokalnych integratorów, działających na rynku irańskim i na Filipinach" - powiedział Woźniak, cytowany w komunikacie.

Wdrożenia obejmowały implementację systemu automatyzującego komunikację między zespołami sprzedażowymi i obsługą klienta (back office), a w przypadku wdrożeń azjatyckich także integrację kanałów komunikacji wraz z social media, wskazano w informacji.

"Obecnie Unified Factory jest w trakcie realizacji kolejnych wdrożeń na rynku polskim, wykorzystujących moduły automatyzujące komunikację, w tym chatbota (m.in. dla dużej spółki z branży wydawniczej), które zostaną zakończone jeszcze w tym kwartale. Ponadto spółka bierze ponadto udział w kilku przetargach (m.in. dla dużego podmiotu z branży outsourcingowej), których wyniki powinny być znane przed końcem września" - czytamy dalej.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od 2016 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)