"Zgodnie z podpisanym dokumentem, intencją stron jest rozpoczęcie rozmów i przeprowadzenie wspólnej analizy dotyczącej możliwości podjęcia współpracy w szczególności w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania wspólnych ofert przetargowych na realizację projektów z zakresu automatyzacji obsługi klienta, zintegrowanej komunikacji, w tym dostępnej w modelu SaaS oraz rozwiązań algorytmów sztucznej inteligencji (AI) dla klientów z sektorów: (i) telekomunikacja, (ii) bankowość i ubezpieczenia, (iii) logistyka i transport, (iv) farmacja oraz (v) energetyka" - czytamy w komunikacie.
Współpraca może polegać także na (i)tworzeniu wspólnych przedsięwzięć gospodarczych, w tym w formie spółek celowych, lub innych formach inwestycji kapitałowych, (ii) dostarczaniu na rzecz stron zasobów potrzebnych do realizacji wdrożeń i rozszerzeń produktów, (iii) oferowaniu licencji oprogramowania oferowanego przez strony, podano także.
Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. Od 2016 r. akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.