Unified Factory, dzięki rozpoczęciu współpracy z Europ Assistance Polska, wchodzi z rozwiązaniami automatyzującymi obsługę klienta na rynek małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. W ciągu pierwszych 12 miesięcy partnerstwa powinno to podnieść przychody spółki o co najmniej 10%, poinformował ISBnews prezes Maciej Okniński. Unified Factory planuje debiut na NewConnect na przełomie roku.
"Dzięki współpracy z Europ Assistance Polska, uzyskujemy dostęp do podmiotów obsługiwanych przez banki, firmy ubezpieczeniowe i energetyczne, korzystających z pakietów assistance dla małego i średniego biznesu. Model partnerski staje się dla nas, obok modelu SaaS White Label oraz integracji z kanałami e-commerce, kolejnym kanałem sprzedaży technologii. Obserwując tendencje światowe, przewiduję, iż także w Polsce technologia oparta na automatyzacji będzie dla mniejszych firm kluczem do budowania przewag konkurencyjnych w zakresie obsługi klienta. Umowa o współpracy z Europ Assistance Polska już w pierwszym roku powinna przynieść nam 10% dodatkowej sprzedaży" - napisał Okniński w komentarzu dla ISBnews.
Kilka dni temu spółka podała, że zamierza zadebiutować na NewConnect w ciągu najbliższych tygodni.
Prognozowane wyniki spółki na ten rok to 30 mln zł przychodu i 2,5 mln zł zysku netto.
Spółka jest właścicielem wielomodułowej platformy Customer Service Automation, wykorzystującej zaawansowane algorytmy pamięci asocjacyjnej, która zwiększa efektywność pracy w obsłudze klienta nawet o 80%. Obecnie wdraża swoje rozwiązania w 7 krajach świata, w przyszłym roku planuje wejście na 11 nowych rynków.