UPC Polska zamknęło I kw. br. liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług, podała firma na swojej stronie internetowej. Wcześniej spółka podawała, że na koniec marca 2016 r. miała 1 437 200 klientów, którzy korzystali z 2 871 900.
"W I kwartale kontynuowaliśmy inwestycje w zwiększanie zasięgu naszej nowoczesnej sieci, dzięki czemu już blisko 3,2 mln gospodarstw domowych jest w zasięgu naszego superszybkiego internetu i telewizji cyfrowej UPC. Rozpoczęliśmy wdrażanie przełomowej usługi Replay TV, kontynuując rozwój innowacyjnej platformy Horizon, z której korzysta już ponad 300 tys. klientów. W kolejnych kwartałach będziemy dalej rozwijać wartość i jakość naszej oferty oraz cyfrowych usług, inwestując w poprawę jakości obsługi, by stale podnosić satysfakcję naszych klientów" - powiedział prezes Frans-Willem de Kloet, cytowany w komunikacie.
W I kw. 2017 r. wrosła liczba sprzedanych cyfrowych usług: szybkiego internetu o 6 400 do 1 111 500, a telewizji cyfrowej o 5 600 do 1 010 500, podano także.
UPC Polska jest dostawcą cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Jest częścią Liberty Global, Inc.