"Rozwój oferty internetowej i telewizyjnej wraz z nowym pozycjonowaniem marki oraz dalsze inwestycje w rozbudowę światłowodowej sieci internetowej, wzmocniły pozycję lidera rynku UPC Polska w 2017 roku. Przyczyniło się to do wzrostu liczby usług cyfrowych o 28 100 w stosunku do poprzedniego roku, do 2 982 200 RGU" - czytamy w komunikacie.
Na koniec IV kw. klienci UPC Polska korzystali z 1 139 700 usług internetu, 1 023 800 usług telewizji cyfrowej i 629 900 usług telefonii.
"W roku 2017 stawialiśmy na dalsze podnoszenie satysfakcji naszych klientów, poprzez rozwój oferty, jakości obsługi i znaczące inwestycje. Wzmocniliśmy ofertę internetową, podnosząc oferowane prędkości i wprowadzając 500 Mb/s, oraz rozwinęliśmy naszą telewizyjną rozrywkę, uruchamiając innowacyjną usługę ReplayTV na platformie Horizon. Podnosiliśmy też jakość obsługi, uruchamiając nowe formy kontaktu dla naszych klientów i podnosząc poziom ich satysfakcji do najwyższego na rynku. Wraz z dalszymi inwestycjami w rozwój sieci, poszerzyliśmy jej zasięg o kolejne 200 tys. domostw, docierając z ofertą Happy Home do ponad 3,3 mln mieszkań. Dzięki temu wzmocniliśmy naszą pozycję na rynku, by w przyszłości nadal inwestować w podnoszenie innowacyjności oferty i satysfakcji klientów, przyczyniając się jednocześnie do rozwoju gospodarki cyfrowej i konkurencyjności polskiej gospodarki" - skomentował prezes Frans-Willem de Kloet, cytowany w komunikacie.
UPC Polska jest dostawcą cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Jest częścią Liberty Global, Inc.