Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group wyniosły około 33,2 mln zł w lutym br. i były wyższe o około 4,7 proc. niż rok wcześniej, podała spółka.
_ - W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-luty 2015 roku wyniosła około 68,6 mln zł i była wyższa o około 13,0 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego _ - czytamy w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w lutym br. w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 15,7 mln zł (wzrost o ok. 10,9 proc. r/r). Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-luty 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 35,9 mln zł (wzrost o ok. 15,4 proc. r/r).
_ - Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 15,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2014 roku o około 7,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-luty 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 26,8 mln zł i była wyższa o około 8,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego _ - podano także.
Notowania Vistula - 1 tydzień src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1424937600&de=1425485400&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=VST&colors%5B0%5D=%231f5bac&w=640&h=250&cm=0&lp=1"/>
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji _ operatora _ marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1424937600&de=1425485400&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=VST&colors%5B0%5D=%231f5bac&w=640&h=250&cm=0&lp=1"/>