Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group wyniosły w maju ok. 47,5 mln złotych. Były one wyższe o ok. 16,1 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.
W okresie od stycznia to maja tego roku spółka sprzedała łącznie wyroby o wartości 189,4 mln złotych, czyli o 16,5 procent więcej w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 26,7 mln zł (wzrost o ok. 22,2 proc. rok do roku). W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 102,6 mln zł (wzrost o ok. 20,1 proc. rok do roku).
Natomiast przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 17,7 mln zł i (wzrost o ok. 13,3 proc. rok do roku). W ujęciu narastającym wartość przychodów w okresie styczeń - maj br. w tym segmencie wyniosła około 68,9 mln zł (wzrost o ok. 11,8 proc. rok do roku)
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.