Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Łukasz Pałka
|

Rośnie sprzedaż Vistuli. Ponad 307 mln zł w pierwszym półroczu

0
Podziel się:

Spółka odzieżowa podała informacje o wynikach sprzedaży w pierwszym półroczu.

Rośnie sprzedaż Vistuli. Ponad 307 mln zł w pierwszym półroczu
(vistula/materiały prasowe)

O 12,4 proc. wzrosły w pierwszym półroczu przychody ze sprzedaży grupy Vistula w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku.

Według informacji przekazanych przez spółkę jej przychody ze sprzedaży w pierwszych sześciu miesiącach 2017 r. wyniosły 307,8 mln zł. Oznacza to wzrost o 12,4 proc. wobec pierwszego półrocza 2016 r.

"Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) w ujęciu narastającym w okresie styczeń - czerwiec 2017 roku wyniosły około 179 mln zł i była wyższe o około 14,9 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie spółki.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) w ujęciu narastającym wyniosły około 110,8 mln zł i były wyższe o około 12 proc. r/r.

Zobacz także: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie. Najciekawsze fakty

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec czerwca 2017 roku wyniosła 31,3 tys. mkw. i była wyższa o 9,7 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w czerwcu 2016 r.

Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)