O 12,4 proc. wzrosły w pierwszym półroczu przychody ze sprzedaży grupy Vistula w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku.
Według informacji przekazanych przez spółkę jej przychody ze sprzedaży w pierwszych sześciu miesiącach 2017 r. wyniosły 307,8 mln zł. Oznacza to wzrost o 12,4 proc. wobec pierwszego półrocza 2016 r.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) w ujęciu narastającym w okresie styczeń - czerwiec 2017 roku wyniosły około 179 mln zł i była wyższe o około 14,9 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie spółki.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) w ujęciu narastającym wyniosły około 110,8 mln zł i były wyższe o około 12 proc. r/r.
Zobacz także: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie. Najciekawsze fakty
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec czerwca 2017 roku wyniosła 31,3 tys. mkw. i była wyższa o 9,7 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej w czerwcu 2016 r.
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.
Kurs akcji Vistuli od początku 2017 roku src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1483225200&de=1499180460&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=VST&colors%5B0%5D=%230082ff&fg=1&fr=1&w=600&h=300&cm=0&lp=1&rl=1"/>