"Tytuł to owoc naszej współpracy ze studiem Fontes. Gra oferuje dynamiczną rozgrywkę w trybie solo oraz 4-osobowy, asynchroniczny tryb online. 'Gravity Rider' oferuje ponad 100 zróżnicowanych, ręcznie przygotowanych tras opartych na dopracowanej fizyce, na których można rywalizować za pomocą 10 pojazdów. Tytuł spotyka się z entuzjastycznym przyjęciem graczy, którzy chętnie i na długo angażują się w grę" - powiedział Product Owner "Gravity Rider" Wojciech Mazur, cytowany w komunikacie.
Dystrybuowany od miesiąca na platformie iOS i od dwóch tygodni na platformie Android "Mayhem Combat" dzięki premierowym kampaniom promocyjnym został pobrany przez 0,7 mln użytkowników. W najbliższym czasie w grze pojawi się wiele nowości, m.in. nowy tryb rozgrywki "Survival Tower", nowa grywalna postać znana z "Real Boxing" - Ilya Petrukhin, nowa arena oraz więcej bonusów w trakcie rozgrywki, podano również.
"Space Pioneer" do tej pory trafił do 1,5 mln graczy, których oceny pozostają na bardzo wysokim poziomie. Już 2 sierpnia ukaże się pierwsza duża aktualizacja zawierająca klasyfikację rankingową, tygodniowe turnieje, system rang, nowy tryb time-attack oraz kolejną duża porcję broni i wyposażenia.
"Pracujemy intensywnie nad rozwojem projektów, działania te przynoszą wymierne rezultaty w postaci rosnących metryk. Przygotowujemy się do premiery 'Gravity Rider', a także prowadzimy działania w zakresie rozwoju portfolio o kolejne tytuły" - podsumował prezes Remigiusz Kościelny.
Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.