"Decyzja o przeniesienia notowań akcji spółki z NewConnect została podjęta, ale w tej chwili skupiamy się jeszcze na prowadzeniu działań zwiększających naszą rozpoznawalność. Pracujemy obecnie nad procesami obsługi m.in. w języku angielskim, niemieckim i francuskim, oraz rozmawiamy z dużymi globalnymi korporacjami. Czy przeniesiemy się na rynek główny GPW, czy będziemy notowani w ramach dual listing także na innej giełdzie - to jeszcze zobaczymy" - powiedział ISBnews Wójcicki w kuluarach konferencji WallStreet w Karpaczu.
Dodał, że opracowany przez firmę interfejs dialogowy Brilliance, który pozwala na automatyczną obsługę klientów dzwoniących na infolinie przedsiębiorstw z dowolnej branży może działać w każdym języku z tym, że jego unikalność polega także na tym, iż ten system trafnie rozpoznaje intencje dzwoniącego, komunikującego się w języku naturalnym.
"Nasze rozwiązania umożliwiające rozumienie ludzkich intencji współpracują także z technologiami Google i Amazon. Niewiele firm może pochwalić się rozwiązaniami na poziomie analogicznym do naszego" - dodał prezes.
Jak wyjaśnił prezes, spółka ma stabilne przychody abonamentowe. "Mamy kilkudziesięciu stałych klientów i kilkudziesięciu, którzy współpracują z nami okazjonalnie w zależności od swoich potrzeb" - dodał.
W I kw. 2018 roku spółka zanotowała 3,5 mln zysku netto przy obrotach na poziomie 5 mln zł.
Voicetel Communications to spółka technologiczna działająca na polskim rynku usług wspierających działy telefonicznego kontaktu z klientem firm z różnych branż. Akcje spółki są notowane od maja 2016 r. na rynku NewConnect.
Marek Knitter