Portal Wirtualna Polska, należący do grupy Telekomunikacji Polskiej rozpoczął sprzedaż usługi dostępu do internetu "neostrada tp".
Porozumienie ma być efektem wprowadzania w życie nowej strategii, która zakłada bliższą współpracę i wzajemne oferowanie swoich usług przez spółki z grupy TP SA.
"Chcemy ułatwiać klientom korzystanie z usług niezależnie od tego, która spółka z Grupy TP je ofertuje. Dzięki współpracy z Wirtualną Polską nasi klienci zyskują kolejną, wygodną możliwość zamówienia neostrady tp oraz bezpłatny dostęp do serwisów i usług WP" - mówi Katarzyna Scheer, dyrektor pionu marketingu internetu i transmisji danych TP SA.
Na początku lipca spółka zapowiedziała, że we współpracy z Centertelem rozpocznie działalność także jako wirtualny operator telefonii komórkowej (MVNO) pod marką WPmobi. Wirtualna Polska chce w ciągu trzech lat zdobyć 150 tys. klientów tej usługi.
Na stronie głównej portalu wp.pl swoją usługę dostępu do internetu, która jest jednym z głównych rywali neostrady, reklamuje firma Tele2.