Warszawa, 09.11.2015 (ISBnews/ ISBhandel) - Wittchen planuje zwiększyć sprzedaż e-commerce na rynkach zagranicznych oraz powiększyć do 2020 roku liczbę placówek flagowych do 90, poinformował ISBhandel prezes Jędrzej Wittchen podczas debiutu spółki na GPW.
"W nadchodzącym roku planujemy ugruntować naszą pozycję lidera na rynku krajowym oraz zwiększyć rozpoznawalność na rynkach zachodnich. Zamierzamy rozwijać sprzedaż e-commerce. Na dzień dzisiejszy jesteśmy obecni w Rosji, Białorusi i na Ukrainie. Właśnie uruchomiliśmy sprzedaż e-commerce na Niemcy i Skandynawię, liczymy, że i tutaj sprzedaż internetowa miło nas zaskoczy. Oczywiście myślimy i o kolejnych krajach, ale najpierw musimy dobrze się do tego przygotować, chociażby poprzez stworzenie odpowiedniej oferty" - powiedział ISBhandel Wittchen.
Spółka planuje także rozwój placówek flagowych, obecnie spółka posiada ich 65, w tym roku otworzy kolejne dwie, a w każdym następnym zakłada około 4-5 otwarć.
"Do roku 2020 planujemy posiadać 90 placówek flagowych, zakładamy również docelowo uruchomić po 2-3 sklepy na każdym rynku poza granicami kraju" - poinformował ISBhandel prezes Wittchen.
Wittchen jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż luksusowego obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. W 2014 r. Wittchen odnotował 27,7 mln zł skonsolidowanego zysku netto przy 130,5 mln zł przychodów.
Maja Święcka