Skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy LPP w grudniu 2016 r. wyniosły około 737 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych rok wcześniej o około 13 proc.
Jak podaje LPP, właściciel m.in. marki odzieżowej Reserved, szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła około 51 proc. i była na poziomie zbliżonym do marży zrealizowanej w grudniu roku poprzedniego.
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - grudzień 2016 roku (wliczając jednorazową operację hurtowej sprzedaży starych kolekcji) wyniosła około 6,021 mld zł. Przychody te były wyższe o około 17 proc.
Kurs akcji LPP w ostatnich trzech miesiącach src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1475418326&de=1483372860&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=LPP&colors%5B0%5D=%230082ff&fg=1&fr=1&w=600&h=300&cm=0&lp=1&rl=1"/>
Przychody ze sprzedaży internetowej w grudniu 2016 wyniosły około 26 mln zł i były wyższe o około 130 proc. r/r. Narastająco w okresie styczeń - grudzień 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła około 173 mln zł i była wyższa o około 118 proc. r/r.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec grudnia 2016 roku wyniosła około 919 tys. mkw i była większa o około 9 proc. od powierzchni handlowej na koniec grudnia ubiegłego roku.
LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder (sklepy tej marki będą funkcjonowały do końca lutego 2017 r.). Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku.
oprac. Łukasz Pałka