Z przekazanego PAP zestawienia firmy CR Media, opartego na danych cennikowych (bez reklam autopromocyjnych rozgłośni radiowych), wynika, że na drugim miejscu uplasowała się stacja radiowa Zet. W 2004 roku jej wpływy z reklam wyniosły 257,1 mln zł, były więc wyższe o 18,5 proc. niż w 2003 roku.
Trzecie miejsce przypadło Programowi I Polskiego Radia (wzrost o 16,8 proc., do 48,4 mln zł), a czwarte Programowi III Polskiego Radia (wzrost o 29,2 proc., do 35,9 mln zł).
Monitoring CR Media objął 106 stacji radiowych.
Osiemnaście uwzględnionych w badaniu lokalnych stacji radiowych z Grupy Agora osiągnęło w 2004 roku 78,3 mln zł wpływów z reklam, to jest o 14 proc. więcej niż rok wcześniej.
Według danych Agory, jej grupa radiostacji składa się z 29 rozgłośni lokalnych (w tym dwóch stowarzyszonych). Ponadto spółka zainwestowała również w ponadregionalne radio TOK FM, nadające w 10 miastach w kraju. Według CR Media, wpływy TOK FM z reklam w 2004 roku wzrosły o 81,5 proc., do 2,3 mln zł.