"Nowo otwarty sklep znajduje się w Warszawie przy ul. Puławskiej 324, a jego powierzchnia przekracza 300 m2. Dzięki temu na miejscu można zapoznać się z szerokim asortymentem firmy, dedykowanym specjalistom z różnych branż. Prawdopodobnie już w marcu zostaną tam zorganizowane dni otwarte, które będą promować nową lokalizację" - czytamy w komunikacie.
"Okres dni otwartych to doskonały moment na poznanie naszych produktów, przetestowanie ich, uczestnictwo w szkoleniach i prezentacjach nowości. Dla naszych nowych klientów istotne na pewno jest także samo zapoznanie się z marką i przetestowanie jakości produktów przed ich zakupem" - powiedział specjalista ds. marketingu sklepów Würth Polska Michał Osipiak, cytowany w materiale.
Oprócz zaangażowania w sprzedaż internetową firma inwestuje w rozwój miejsc, w których można zapoznać się z jej ofertą i na spokojnie wybrać najlepsze dla danej osoby i jej biznesu produkty Würth Polska, podano również.
"Na komfort zakupów w naszych sklepach stacjonarnych składa się przede wszystkim szeroki wybór produktów, dobra obsługa i optymalna lokalizacja. W 2018 r. planujemy kolejne inwestycje, czyli otwarcia jeszcze czterech obiektów, zlokalizowanych w Zielonej Górze, Toruniu, Płocku i Tarnowie. Obecnie jesteśmy na etapie poszukiwania odpowiednich lokali na wynajem pod sklepy w tych miejscowościach" - dodał Osipiak.
Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku już 28 lat. Zatrudnia ponad 610 pracowników, z czego 440 w dziale sprzedaży podzielonym na 5 dywizji - Auto, Cargo, Drewno, Budownictwo i Metal. Würth Polska posiada 27 sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy. Centrala firmy i nowoczesne centrum logistyczne o powierzchni ponad 5 000 m2 znajdują się w Warszawie. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.