Agora jest spokojna o osiągnięcie liczby 40 tys. subskrybentów płatnych serwisów cyfrowych _ Gazety Wyborczej _ do końca 2014 roku - poinformował podczas piątkowej telekonferencji Bartosz Hojka, prezes Agory.
_ - Cały czas pracujemy nad rozwojem naszego projektu płatnych subskrypcji płatnych serwisów "Gazety Wyborczej". W ostatnich tygodniach uruchomiliśmy projekt prenumerat cyfrowych dla firm i instytucji. Spowodowało to, dynamiczny wzrost liczby naszych subskrybentów. Dlatego też, jestem spokojny i nie mam żadnych wątpliwości, że cel 40 tys. subskrybentów na ten rok zostanie przez nas osiągnięty _ - powiedział Hojka.
W raporcie wynikowym za trzeci kwartał 2014 roku Agora podała, że na dzień 30 września miała 21,2 tys. subskrybentów prenumerat cyfrowych _ Gazety Wyborczej _.
Na początku lutego Agora wprowadziła system limitowanego darmowego dostępu do cyfrowych treści znajdujących się na serwisach związanych z _ Gazetą Wyborczą _. Podczas marcowej konferencji prasowej spółka podała, że do końca 2014 roku chce mieć 40 tys. subskrybentów płatnych treści, a do końca 2016 roku 75 tys. subskrybentów.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1357080924&de=1357749000&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=WIG20&colors%5B0%5D=%231f5bac&w=600&h=300&cm=0&lp=1&rl=1"/>Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej