Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group wyniosły około 40,7 mln zł w lipcu br. i były wyższe o 18,3 proc. niż rok wcześniej. Największą dynamiką wzrostu osiągnął segment jubilerski, ale wysoki wzrost sprzedaży był też w sklepach odzieżowych.
"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - lipiec 2015 roku wyniosła około 276,5 mln zł i była wyższa o około 16,9 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 21,2 mln zł (wzrost o ok. 14 proc. rok do roku). W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - lipiec 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 151,3 mln zł (wzrost o ok. 19,7 proc. rocznie).
Natomiast przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk)
- wyniosły około 15,2 mln zł i (wzrost o ok. 19,1 proc. rok do roku). W ujęciu narastającym wartość przychodów w okresie styczeń - lipiec br. w tym segmencie wyniosła około 98,6 mln zł (wzrost o ok. 12,2 proc. rok do roku)
Notowania tygodniowe akcji Vistuli src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1438072243&de=1438701000&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=VST&colors%5B0%5D=%230082ff&st=1&w=605&h=284&cm=0&lp=1"/>
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1438072243&de=1438701000&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=VST&colors%5B0%5D=%230082ff&st=1&w=605&h=284&cm=0&lp=1"/>