Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, wyniosła w kwietniu 2007 roku 478.354 sztuki i wzrosła o 0,9 proc. wobec kwietnia 2006 roku, wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w marcu była na poziomie 468.638 sztuki, czyli w ujęciu miesięcznym w kwietniu nastąpił wzrost o 2,1 proc.
Średnia sprzedaż "Dziennika", wydawanego od 18 kwietnia 2006 roku przez Axel Springer Polska, wyniosła w kwietniu 211.249 egzemplarzy i była niższa niż w marcu o 2,1 proc. W kwietniu 2006 roku "Dziennik" sprzedał 253.400 egzemplarzy.
W kwietniu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska, a jego średnia sprzedaż wyniosła 515.988 sztuk, czyli o 2,5 proc. mniej niż rok wcześniej (528.948).
Wobec marca 2007 roku "Fakt" zanotował w kwietniu spadek o 5,1 proc.
W kwietniu 2007 roku, w ujęciu rocznym, spadła średnia sprzedaż innych największych dzienników: "Super Expressu" o 5,3 proc. do 197.746 egzemplarzy, a "Rzeczpospolitej" o 12,6 proc. do 161.930 sztuk.
Wobec marca 2007 roku średnia sprzedaż "Super Expressu" spadła w kwietniu o 1,7 proc., a "Rzeczpospolitej" wzrosła o 0,8 proc.