Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych przez grupę Redan wyniosła 48 mln zł w kwietniu i była o 8 procent wyższa w skali roku. W ujęciu narastającym sprzedaż grupy wyniosła 161 mln zł, co oznacza wzrost o 10 procent rok do roku. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży LPP osiągnięte w kwietniu 2015 były wyższe o około 1 procent rok do roku
"W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2015 r. wyniósł 26 mln zł, co oznacza wzrost o 9% w porównaniu do kwietnia roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła 87 mln zł i była 14% wyższa w porównaniu z rokiem poprzednim" - czytamy w komunikacie.
Wartość sprzedaży części modowej na polskim rynku wyniosła 19 mln zł w kwietniu i była wyższa o 21% r/r, zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 38% r/r.
Notowania akcji spółki Redan od początku kwietnia src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1427871600&de=1431358200&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=RDN&colors%5B0%5D=%231f5bac&fg=1&w=640&h=300&cm=0&lp=1&rl=1"/>
"Sprzedaż na rynku polskim to sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji w Polsce, sprzedaż zagraniczna to sprzedaż na rynku ukraińskim oraz rosyjskim we wszystkich kanałach dystrybucji oraz sprzedaż exportowa z Polski. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w kwietniu 2015 r. wyniosła 22 mln zł i była wyższa o 7% od osiągniętej w kwietniu 2014 r." - czytamy dalej.
W ujęciu narastającym wartość sprzedaży towarów części modowej na rynku polskim wyniosła 65 mln zł i była wyższa o 23% r/r r, zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 9 mln zł i zmniejszyły się o 46% r/r.
"Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym grupy Redan w 2015 r. wyniosła 74 mln zł i była wyższa o 6% od osiągniętej w tożsamym okresie roku 2014 r." - czytamy dalej.
Powierzchnia handlowa w górę
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash w Polsce na koniec kwietnia 2015r. miały łączną powierzchnię 33,6 tys. m2, tj. o 14% więcej niż w kwietniu 2014 r., zaś na rynkach zagranicznych - 7,2 tys. m2, tj. o 24% mniej niż rok wcześniej. Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 40,8 tys. m2, tj. była o 5% wyższa niż w kwietniu 2014 r.
Sieć Textilmarket na koniec kwietnia składała się z 320 sklepów własnych o łącznej powierzchni 68,5 tys. m2 i była na poziomie 9% wyższym niż rok wcześniej.
Powierzchnia całej sieci sprzedaży grupy Redan na koniec kwietnia wyniosła 109 tys. m2, co oznacza wzrost o 7% w skali roku.
Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.