"Decyzja o rozszerzeniu oferty yestersen o antyki to dla nas naturalna ścieżka rozwoju biznesu. Po sprzedażowym sukcesie mebli i akcesoriów z XX wieku przyszedł czas na wzbogacenie naszej oferty o przedwojenne obiekty. To także odpowiedź na zapotrzebowanie klientów pragnących łączyć pod jednym dachem antyki z designem z XX wieku" - powiedział Misztal, cytowany w komunikacie.
Dzięki nawiązaniu współpracy z największymi w kraju antykwariatami, galeriami sztuki i domami aukcyjnymi, yestersen udostępnia klientom bogatą kolekcję starannie wyselekcjonowanych mebli i dodatków antykwarycznych, podano także.
"Rozwój biznesu yestersen o segment antyków wpisuje się w coraz popularniejszy trend lokowania kapitału w sztukę, antyki i design z minionych epok. Liczba tego typu transakcji w ciągu ostatnich pięciu lat potroiła się. Według danych portalu artinfo.pl, sprzedaż dzieł sztuki bije w tym roku kolejne rekordy. Wartość obrotów na aukcyjnym rynku sztuki wzrosła w pierwszym półroczu o 22% do 105 mln zł. W całym 2017 r. obroty wyniosły rekordową kwotę 214,1 mln zł (28% wzrostu r/r)" - czytamy także w materiale.
"Antyki wracają do łask. Rozglądają się za nimi już nie tylko najbogatsi, co stanowi o potencjale tego segmentu rynku. Skrupulatnie wybieramy renomowanych sprzedawców z certyfikowanymi obiektami. Te wartościowe przedmioty będą niepowtarzalną ozdobą domu, a gdy nadejdzie odpowiednia okazja, można je sprzedać z zyskiem" - dodał Misztal.
yestersen to platforma e-commerce specjalizująca się w sprzedaży unikatowych mebli, wzornictwa, dodatków vintage oraz antyków.