Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Zalando wkracza z asortymentem kosmetycznym do Polski

0
Podziel się:

Zalando rozpoczyna międzynarodową ekspansję oferty kosmetycznej i pielęgnacyjnej "Beauty". Polska i Austria to pierwsze kraje po Niemczech, w których zostanie uruchomiona usługa już przed świętami Bożego Narodzenia.

Zalando wkracza z asortymentem kosmetycznym do Polski

"Zalando - wiodąca europejska platforma modowa i lifestyle'owa, rozpoczyna sprzedaż kosmetyków online na rynku międzynarodowym w pierwszej kolejności w Polsce i Austrii. Asortyment kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet i mężczyzn pojawi się w tych krajach przed świętami Bożego Narodzenia i będzie dystrybuowany z centrum logistycznego w Erfurcie w Niemczech" - czytamy w komunikacie.

"Bardzo cieszymy się z wprowadzenia oferty Beauty dla kobiet w Niemczech tego lata. Udostępniając około 7 000 produktów ponad 150 popularnych marek kosmetycznych, stworzyliśmy silną i rozbudowaną ofertę. Nasze pierwsze dane wskazują, że 70 procent naszych klientów podczas zakupów z segmentu Beauty kupuje również odzież, co potwierdza naszą strategię opartą o model cross-selling. Z tego powodu uznaliśmy, że to właściwy moment na poszerzenie kategorii Beauty o produkty dla mężczyzn oraz wprowadzenie do sprzedaży kosmetyków w Polsce i Austrii - powiedziała wiceprezes kategorii Specialities w Zalando Claudia Reth, cytowana w komunikacie.

Zalando jest wiodącą w Europie platformą modową i lifestyle'ową dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Firma z siedzibą w Berlinie oferuje swoim klientom szeroki wybór takich artykułów lifestyle'owych jak buty, odzież, akcesoria i produkty kosmetyczne z darmową dostawą i zwrotem.

W asortymencie znajduje się blisko 2 000 marek zarówno znanych na całym świecie, produktów lokalnych projektantów, jak i marki własne.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)