Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

ZnanyLekarz.pl otrzymuje 20 mln USD finansowania i łączy się z Doctoralia.com

0
Podziel się:
ZnanyLekarz.pl otrzymuje 20 mln USD finansowania i łączy się z Doctoralia.com

ZnanyLekarz.pl z grupy DocPlanner otrzymuje 20 mln USD finansowania. Ponadto łączy się z portalem Doctoralia.com, podała spółka.

"Szybki rozwój, umocnienie pozycji lidera w Europie i plany dotyczące ekspansji na nowe rynki przekonały inwestorów do kolejnego finansowania DocPlanner'a. W obecnej rundzie (seria C) spółka pozyskała 20 milionów dolarów od Target Global. W rundzie uczestniczyły również ENERN Investments i EBOR (poprzez Program Inwestycyjny Venture Capital)
" - czytamy w komunikacie.

Łączna kwota inwestycji w DocPlanner do tej pory, uwzględniając obecną rundę, wynosi 34 mln USD. W gronie dotychczasowych inwestorów znajdują się, m.in. EBRD, Point Nine Capital, Piton Capital, RTAventures, Lukasz Gadowski (Delivery Hero) i Fabrice Grinda (Airbnb, Uber)
.

"Mamy ambicję stać się największą platformą usług medycznych na świecie. Obecnie kładziemy największy nacisk na budowanie silnej globalnej obecności - wzmocnienie pozycji na kluczowych rynkach (Polska, Turcja i Włochy) i dodanie 4-5 kolejnych, silnie rozwijających się rynków, budując biznes od początku bądź poprzez przejęcia lokalnych graczy. Obecność i użyteczność platform usług medycznych jest coraz częściej dostrzegana przez lekarzy i pacjentów w coraz większej liczbie krajów" - powiedział założyciel i prezes DocPlanner Mariusz Gralewski, cytowany w komunikacie.

"Jesteśmy dumni, stając się inwestorem firmy DocPlanner. Nasz zespół został pozytywnie zaskoczony reakcją rynku na unikalny produkt, który zapewnia lepsze zarządzanie wizytami pacjentów, bardziej wyrafinowany marketing i narzędzie do pozyskiwania nowych pacjentów dla lekarzy i placówek. Wierzymy, że możliwości międzynarodowej ekspansji DocPlanner'a, poprzez integrację lokalnych usługodawców, doprowadzą firmę do pozycji dominującej na rynku" - powiedział partner zarządzający w Target Global Yaron Valler, cytowany w komunikacie.

Ponadto DocPlanner łączy się z Doctoralią. W ciągu ostatnich kilku lat obydwie firmy zbudowały silne pozycje na swoich lokalnych rynkach. Grupa DocPlanner ma obecnie 8 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, z czego 90% pochodzi z Europy. Doctoralia, z ponad 9 mln unikalnych użytkowników każdego miesiąca, jest wiodącym graczem w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej, w tym Brazylii i Meksyku. Połączone portale będą używane przez 17 mln unikalnych użytkowników miesięcznie, udostępniając bazę 5 mln lekarzy na całym świecie. Pięć milionów lekarzy z 20 krajów będzie mogło korzystać z płatnych pakietów, a baza zarejestrowanych użytkowników wyniesie 3 miliony, podano w informacji.

"Firmy uzupełniają się pod względem geograficznym i każda posiada wspaniały zespół. Wspólnie możemy wykorzystać najlepsze praktyki i dostarczać jeszcze lepszy produkt i oprogramowanie zarówno dla lekarzy, jak i dla pacjentów w skali globalnej" - skomentował Gralewski.

Większościowe udziały w połączonej firmie będą nadal mieli dotychczasowi akcjonariusze grupy DocPlanner. Założyciele firmy Doctoralia staną się znaczącymi udziałowcami i dołączą do kadry zarządzającej. Zespół z Barcelony będzie kontynuował umacnianie pozycji firmy w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej, wskazano również.

"Jesteśmy podekscytowani opcją budowania pozycji globalnego lidera usług medycznych razem z grupą DocPlanner, zwłaszcza że nasze zespoły mają podobny styl działania, a jednocześnie jest wiele obszarów, w których możemy się uczyć od siebie. Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego partnera" - powiedział założyciel i prezes Doctoralia.com Albert Armengol, cytowany w komunikacie.

DocPlanner jest jedną z największych na świecie platform usług medycznych, która w Polsce działa pod marką ZnanyLekarz.pl i rozwija podobne serwisy w 25 krajach na świecie, m.in. Turcja i Włochy.

Doctoralia jest jedną z wiodących na świecie platform łączących lekarzy i specjalistów z pacjentami. Jest dostępny w 20 krajach, takich jak Hiszpania, Brazylia, Meksyk i Argentyna.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)