CDRL odnotowało 0,87 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2016 r. wobec 0,73 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 3,41 mln zł wobec 3,79 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 45,17 mln zł w I kw. 2016 r. wobec 39,64 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I kw. 2016 r. wyniósł 0,87 mln zł wobec 74 tys. zł zysku rok wcześniej.
Rentowność sprzedaży w okresie styczeń - marzec 2016 r. wyniosła 1,93% wobec 1,84% w poprzednim roku.
"W naszej branży I kwartał nie jest najważniejszy jeśli chodzi o wynik całoroczny, jesteśmy jednak zadowoleni z tych trzech miesięcy. Osiągnięte wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami oraz założeniami" - skomentował wiceprezes Tomasz Przybyła, cytowany w komunikacie.
Na koniec marca sieć Coccodrillo liczyła 446 punktów sprzedaży. Oznacza to wzrost o 73 sklepy (20 proc.) w stosunku do stanu sprzed roku. Spółka posiadała 233 sklepy o łącznej powierzchni 16.271 m.kw. w Polsce, 126 sklepów o łącznej powierzchni 5.818 m.kw. w innych krajach Unii Europejskiej i 87 punktów handlowych poza UE, podano też w komunikacie.
Marka Coccodrillo jest obecna na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.