CDRL odnotowało 13,29 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2015 r. wobec 11,39 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 17,91 mln zł wobec 16,11 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 179,45 mln zł w 2015 r. wobec 158,43 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie 2015 r. wyniósł 8,17 mln zł wobec 8,19 mln zł zysku rok wcześniej.
"Udane kolekcje które zostały dobrze przyjęte przez klientów, rozbudowa sieci sprzedaży, a przede wszystkim optymalizacja kosztów działalności, to najważniejsze czynniki dzięki którym możemy uznać miniony rok za bardzo udany dla Coccodrillo. Pomimo trudnej sytuacji na rynku walutowym zrealizowaliśmy cele, które postawiliśmy sobie na miniony rok" - powiedział prezes CDRL Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
"W tym roku kontynuujemy naszą strategię. Chcemy, żeby nasza sieć placówek handlowych wzrosła z ok. 450 do ok. 500 na koniec roku. Jednocześnie stawiamy na internet, gdzie notujemy bardzo wysokie dynamiki wzrostu" - dodał wiceprezes Tomasz Przybyła.
Na koniec 2015 roku spółka miała na świecie 447 punkty handlowe różnego typu. Na koniec poprzedniego roku w skład sieci wchodziło 362 placówek.
W maju 2015 r. spółka uruchomiła nową platformę e-commerce. W całym 2015 r. wzrost sprzedaży w kanale e-commerce wyniósł 47%, ale w II połowie roku był znacznie szybszy. W tym roku spółka pracuje nad nowymi wersjami językowymi e-sklepu.
Spółka planuje obecnie m.in. realizację inwestycji w logistykę i dalszy rozwój sieci sprzedaży w Polsce oraz zagranicą.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.