CDRL odnotowało 4,51 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2015 r. wobec 3,81 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 4,29 mln zł wobec 5,54 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 49,59 mln zł w III kw. 2015 r. wobec 46,03 mln zł rok wcześniej.
W okresie I-III kw. 2015 r. spółka miała 10,81 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 9,88 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 132,41 mln zł w porównaniu z 117,75 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2015 r. wyniósł 7,7 mln zł wobec 9,38 mln zł zysku rok wcześniej.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.