IMS odnotowało 6,89 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2015 r. wobec 5,51 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 8,83 mln zł wobec 6,9 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 42 mln zł w 2015 r. wobec 37,01 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie 2015 r. wyniósł 6,4 mln zł wobec 4,71 mln zł zysku rok wcześniej.
Spółka tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą 3 podmioty bezpośrednio zależne. Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych).