Zysk operacyjny wyniósł 21,22 mln zł wobec 18,37 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 123,33 mln zł w 2017 r. wobec 113,94 mln zł rok wcześniej.
"W ubiegłym roku grupa skupiła swoje działania między innymi na wzmocnieniu oferty programowej, rozwoju przychodów reklamowych na rynkach zagranicznych oraz poszerzeniu dystrybucji pakietów FilmBox Premium o nowe terytoria. W 2017 roku rozwijaliśmy swoje oferty programowe w Europie Środkowo-Wschodniej, Turcji i na Bliskim Wschodzie poprzez zakup kontentu od Vertical Distribution i Sony. Od września ubiegłego roku prowadzimy sprzedaż czasu reklamowego w Czechach na kanale FilmBox co niewątpliwie zwiększy przychody reklamowe grupy" - napisał prezes Bogusław Kisielewski, cytowany w komunikacie.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2017 r. wyniósł 21,88 mln zł wobec 18,1 mln zł zysku rok wcześniej.
Kino Polska TV S.A. to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.