LPP odnotowało 79,72 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2015 r. wobec 81,73 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 106,81 mln zł wobec 134,37 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 261,5 mln zł w III kw. 2015 r. wobec 1 234,24 mln zł rok wcześniej.
"Przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych w III kwartale 2015 roku spadły o 1,5% (z pominięciem zmian kursów walut lokalnych w krajach, gdzie działają spółki GK LPP SA)" - czytamy w raporcie.
W okresie I-III kw. 2015 r. spółka miała 179,01 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 234,47 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 3 555,33 mln zł w porównaniu z 3 364,35 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2015 r. wyniósł 196,10 mln zł wobec 247,45 mln zł zysku rok wcześniej.
W III kw. 2015 r. powierzchnia sieci sklepów wzrosła o 20,4 tys. m2. Na koniec III kw. 2015 r. grupa dysponowała 1 574 sklepami o łącznej powierzchni 799 tys. m2, podano także w raporcie.
LPP zarządza 5 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Przychody ze sprzedaży wyniosły ok 4 758 mln zł w 2014 roku.