Miraculum odnotowało 0,28 mln zł jednostkowego zysku netto w III kw. 2016 r. wobec 0,64 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 0,95 mln zł wobec 0,6 mln zł zysku rok wcześniej.
Jednostkowe przychody ze sprzedaży sięgnęły 10,91 mln zł w III kw. 2016 r. wobec 8,79 mln zł rok wcześniej.
W okresie I-III kw. 2016 r. spółka miała 2,66 mln zł jednostkowej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 0,27 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 28,73 mln zł w porównaniu z 22,96 mln zł rok wcześniej.
Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. W portfolio spółki znajdują się m.in. marki: Miraculum, Tanita, Pani Walewska, Chopin i Wars. W lutym 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.