Vistula Group odnotowała 3,07 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2015 r. wobec 0,1 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 6,67 mln zł wobec 3,73 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 118,77 mln zł w III kw. 2015 r. wobec 100,65 mln zł rok wcześniej.
W okresie I-III kw. 2015 r. spółka miała 13,2 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 6,11 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 354,56 mln zł w porównaniu z 302,77 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto z działalności kontynuowanej w okresie I-III kw. 2015 r. wyniósł 7,04 mln zł wobec 7,1 mln zł zysku rok wcześniej.
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.