Wilbo odnotowało 0,01 mln zł jednostkowego zysku netto w III kw. 2015 r. wobec 0,02 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 0,03 mln zł wobec 0,11 mln zł zysku rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży sięgnęły 10,26 mln zł w III kw. 2015 r. wobec 8,88 mln zł rok wcześniej.
W okresie I-III kw. 2015 r. spółka miała 0,09 mln zł jednostkowego zysku netto w porównaniu z 0,09 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 28,72 mln zł w porównaniu z 27,98 mln zł rok wcześniej.
Wilbo podało, że w okresie trzech kwartałów 2015 roku największymi zagranicznymi rynkami zbytu były: Włochy (ryby mrożone panierowane oraz sałatki tuńczykowe i filety z łososia) oraz Wielka Brytania (konserwy rybne).
Wilbo zanotowało również wzrost sprzedaży o 58% produktów private labels (pod markami sieci).
"To bardzo perspektywiczny sektor naszej działalności, który w najbliższych latach będzie się dynamicznie rozwijał. Nasze wyniki pokazują, że rośniemy w tym segmencie dynamiczniej niż rynek" - powiedziała prezes Bożena Serzycka, cytowana w komunikacie.
Spółka podała, że w III kw. 2015r. spłaciła w terminie kolejną ratę układu wobec wierzycieli do 30 tys. zł. 18 sierpnia 2015 r. Uregulowała należności wobec 185 podmiotów na kwotę 287 627,44 zł.
Działalność Wilbo obejmuje produkcję i sprzedaż konserw rybnych, owoców morza i ryb mrożonych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 1998 roku.