Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. Damian Słomski
|
aktualizacja

Wittchen ma umowę z Lidlem. Do sklepów trafią torebki warte 13 mln zł

38
Podziel się:

Kiedyś w Lidlu po torebki marki Wittchen ustawiały się długie kolejki. Teraz nie ma już takiego zainteresowania, ale obie marki dalej będą ze sobą współpracować. Do sprzedaży trafią torebki warte około 13 mln zł.

Wittchen współpracuje z Lidlem.
Wittchen współpracuje z Lidlem. (money.pl)

Wittchen poinformował oficjalnie o porozumieniu z siecią sklepów Lidl. Obie strony uzgodniły warunku współpracy w zakresie dostawy produktów marki Wittchen w roku 2020 roku.

Łączna szacunkowa wartość świadczeń w ramach umowy wynosi około 13,07 mln zł netto - wynika z komunikatu. Mniej więcej takiej wartości torebki, choć nie tylko (np. portfele), trafią w najbliższych miesiącach do sprzedaży.

Więcej szczegółów ważnych z punktu widzenia klientów nie znamy. Choć bardzo podobną umowę, również wartościowo, miały Lidl i Wittchen w listopadzie ubiegłego roku. Wtedy do oferty miało trafić 40 wzorów torebek, 34 wzorów portfeli, 26 wzorów rękawiczek oraz 12 wzorów pasków w cenach od 79 zł do 279 zł.

Zobacz także: 1000+ na wakacje. Bon turystyczny bez podatku

Spółka w oficjalnym komunikacie podała za to kilka informacji typowo biznesowych.

"Umowa zawiera standardowe postanowienia dotyczące kar umownych, w szczególności odnoszące się do nieterminowego wykonania przedmiotu zamówienia" - czytamy.

Z komunikaty wynika, że limit kar umownych z tytułu opóźnienia w realizacji dostaw wynosi 40 proc. wartości netto niedostarczonych produktów według cen ustalonych w kontrakcie.

"Pozostałe warunki umowy nie odbiegają od warunków standardowych dla tego typu umów" - wskazuje Wittchen.

Sprzedaż przez dużą sieć może wesprzeć wyniki Wittchen, które po pierwszym kwartale nie było najlepsze. Spółka miała ponad 2,5 mln zł straty wobec 2,26 mln zł zysku rok wcześniej.

"Zamknięcie centrów handlowych, jak również spadek liczby klientów w sklepach stacjonarnych w okresie poprzedzającym wprowadzenie ograniczeń, wpłynęły negatywnie na poziom przychodów ze sprzedaży osiągniętych przez grupę w pierwszym kwartale 2020 roku" - wskazał zarząd w ostatnim raporcie.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Od 2015 roku firma jest obecna na warszawskiej giełdzie.

Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.

Masz newsa, zdjęcie, filmik? Wyślij go nam na #dziejesie

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(38)
WYRÓŻNIONE
Hanys
5 lata temu
Firma która się kreowania na ekskluzywną sprzedaje w dyskontach... To samo o sobie mówi jaka to marka "Premium " tylko skąd te ceny z kosmosu
Luks
5 lata temu
Wittchen sprzedając w Lidlu się zdewaluował.Dla mnie to żadna marka.
Małgorzata
5 lata temu
Brzydkie, skóra przypominająca sztuczną. Nic ciekawego!
NAJNOWSZE KOMENTARZE (38)
lolo
5 lata temu
torebki ladne ale ciezkie az kregoslup boli
Nie mam zamia...
5 lata temu
Nie uznaję noszenia na sobie na codzień czyjegoś nazwiska. Moje jest dla mnie ważniejsze. Jeśli ktoś chce, aby jego nazwisko nosić na mnie, to niech mi za to zapłaci. Wittchen jest nazwiskiem rodziny, która cały czas żyje. To nie jest sprzęt sportowy, aby chodzić opisanym.
Mody
5 lata temu
W internecie mają tańsze ceny, a w Lidlu się zabijają ludzie wykluczeni cyfrowo!
Obserw
5 lata temu
Czy wiecie ile kosztują walizki w Wólce Kosoeskiej A ile w Witch...ta cena jest mniejsza o3/4.
Koala
5 lata temu
Kiedy luksus wchodzi pod strzechy, staje się obciachem równym podróbkom Michaela Korsa kupionym na Marywilskiej od Chińczyka.
...
Następna strona